De overstapweken voor contracten liftonderhoud

De overstapweken voor contracten liftonderhoud

Liftonderhoud kan vaak veel goedkoper. Contracten liggen al jaren in de kast en zijn gebaseerd op oude inzichten. In veel gevallen wordt er jaarlijks geïndexeerd en dat levert op den duur een aanzienlijke prijsverhoging op. Daarnaast verandert de markt door de komst van nieuwe IoT technologie met liftsensoren.

De belangrijkste 5 redenen om nu over te stappen

1.  Nieuwe technologie maakt wekelijke kosten inzichtelijk

Liftinsight introduceerde dit jaar een totaaloplossing met liftsensoren die passen op alle liften van alle merken. Deze liftsensoren meten het werkelijk gebruik van de lift. Daaruit blijkt in veel gevallen dat er te veel en inefficiënte onderhoudsbeurten zijn afgesproken.

2. Besparing tot wel 50 procent aan onderhoudskosten

Moderne liftonderhoudscontracten maken gebruik van IoT technologie met universele liftsensoren. Door op basis van data het liftonderhoud te monitoren en te plannen, wordt een efficientieslag gemaakt die kan oplopen tot een besparing van maar liefst 50 procent van alle onderhoudskosten. Dat is een revolutionaire besparing. Daarvoor hoef je alleen maar over te stappen naar een nieuw liftcontract. Hoe simpel kan het zijn?

3. Hogere uptime met het gecertificeerde digitale liftboek

De nieuwe moderne liftonderhoudscontracten van Liftinsight bieden ook een gecertificeerd digitaal liftbook en een online managementtool waarmee in real time, factbased data kan worden uitgelezen door de eigenaar van het gebouw. Hierdoor ontstaat er grip en controle, maar ook in realtime inzicht in het daadwerkelijk benodigde onderhoud van een lift. Dat voorkomt onverwachte downtime en vergroot de gewenste uptime.

4. Nieuwe contracten sluiten beter aan bij moderne milieu eisen

Veel korte onderhoudsbeurten om te voldoen aan de contractuele verplichting tot het aantal bezoeken per jaar is minder effectief dan jaarlijks een ‘grote beurt’ aangevuld met één of twee extra ‘kleine’ beurten. Met moderne technologie wordt alles transparanter en inzichtelijker waardoor er alleen op basis van het werkelijk gebruik van de lift bezoeken worden ingepland die echt noodzakelijk zijn. Dat scheelt een hoop ‘heen en weer rijden’ van de hele liftonderhoudindustrie en daarmee besparen we een serieus deel aan CO2 uitstoot!

5. Helemaal ontzorgd met de overstapservice

Vraag bij Liftinsight vrijblijvend een concurrerend onderhoudsvoorstel aan. Mocht je daar gebruik van maken, dan ontzorgen ze je helemaal met een overstapservice. Je oude contract wordt opgezegd, de keuringsinstelling wordt geïnformeerd.

Let op dat veel contracten voor 30 september opgezegd moeten worden. Dus wacht niet te lang!

Meer informatie: www.liftinsight.com/nl/overstappen

Lees ook het whitepaper.

Dit artikel is gesponsord door Liftinsight.