CBRE: E-commerce in Nederland blijft groeien
De Nederlandse e-commercemarkt blijft groeien. Na de coronapiek in 2020 en 2021 en de daaropvolgende correctie, zit het online shoppen weer in de...
De Nederlandse e-commercemarkt blijft groeien. Na de coronapiek in 2020 en 2021 en de daaropvolgende correctie, zit het online shoppen weer in de...
Nu het einde van webwarenhuis V&D nabij is, rest er maar één vraag: was de V&D-webshop überhaupt levensvatbaar? Vastgoedmarkt vroeg het aan Kitty...
Aan de stormachtige groei van maaltijd- en boodschappenbezorging is dit jaar een einde gekomen, meldt FoodService Instituut Nederland (FSIN).
Ook na covid en de voortsnellende digitalisering staat de Nederlandse binnenstad nog fier overeind, constateren Gertjan Slob - directeur Research bij...
Albert Heijn is in Barendrecht begonnen met de bouw van een geautomatiseerd Home Shop Center (HSC), waar de houdbare producten straks niet meer door...
De online verkoop worstelt na jaren van onstuimige groei met een kleine dip. Maar pakketbezorger DHL blaakt van optimisme. Terwijl de specialisten...
Nederlanders hebben dit jaar tot nu toe minder onlineaankopen van fysieke producten gedaan dan in de overeenkomstige periode vorig jaar. Maar is deze...
Post- en pakketbedrijf PostNL heeft het afgelopen kwartaal afgesloten met een verlies. Door de hoge inflatie en het lage consumentenvertrouwen wordt...
Nederland is de op twee na meest geavanceerde digitale economie van Europa. Alleen Finland en Denemarken zijn op dit gebied nog iets verder.
De webshop van Albert Heijn is vorig jaar de onlineverkoper van elektronica en witgoed Coolblue voorbijgestreefd als op één na grootste webwinkel van...