nieuws

Mall of the Netherlands na toevoeging topmerken naar champions league URW

Beleggingen

De Mall of the Netherlands in Leidschendam-Voorburg  wordt na de toevoeging van vier Inditex-winkels hernoemd tot  Westfield Mall of the Netherlands.

Mall of the Netherlands na toevoeging topmerken naar champions league URW
voorplein Mall of the Netherlands in Leidschendam

Mall of the Netherlands is het eerste nieuwe winkelcentrum van Unibail-Rodamco-Westfield (URW) dat wordt geopend onder het merk Westfield. Alleen de allerbeste centra in de portfolio mogen het Westfield merk dragen. De opening is gepland voor 2020.

Belangrijke deal

URW heeft onlangs een belangrijke deal gesloten met Inditex, de grootste fashion retailer ter wereld. Door de deal openen Zara, Bershka, Pull & Bear en Stradivarius flagship stores in het nieuwe winkelcentrum waar 570 miljoen euro in wordt geïnvesteerd.

Zara en Bershka

Zara wordt de grootste van de vier Inditex-winkels met 3.656 vierkante meter vloeroppervlakte en Bershka betrekt een ruimte van 1.024 vierkante meter. De nieuwe winkels van Pull & Bear en Stradivarius zijn respectievelijk 874 m2 en 887 m2.

‘Uitdagende tijd’

De Westfield Mall of the Netherlands brengt 280 winkels, restaurants en vrijetijdszaken met 45 eetgelegenheden samen op 117.000 vierkante meter. Bart van Twillert, country manager voor Nederland bij Unibail-Rodamco-Westfield, zegt: ‘We zijn verheugd dat we de komst van deze vier winkels van Inditex aan mogen kondigen in Westfield Mall of the Netherlands. (…)Het is een uitdagende tijd voor het Nederlandse retaillandschap met klanten die verlangen naar meer persoonlijke interacties en echte ervaringen. (…) Hierbij is het ontzettend belangrijk dat we digitaal en fysiek winkelen samenbrengen op een schitterende nieuwe locatie.’

Reageer op dit artikel