nieuws

Arcona Property Fund introduceert nieuw merk

Beleggingen

Arcona Property Fund introduceert nieuw merk

Arcona Property Fund heeft als onderdeel van haar groeistrategie in Polen de nieuwe merknaam TUŻ TUŻ geïntroduceerd voor één van haar elf winkelcentra in Polen.

Dat meldt het in Amsterdam genoteerde vastgoedfonds,  dat belegt in commercieel vastgoed in Midden-Europa.

TUŻ TUŻ is een nieuw merk en betekent ‘naast de deur’. Na de rebranding is het winkelcentrum in Piotrków Trybunalski heropend als TUŻ Piotrków Trybunalski. De huurdersmix van het winkelcentrum met 2.500 m2 en 100 parkeerplaatsen voorziet in de dagelijkse behoefte aan boodschappen, waaronder supermarkten Biedronka, Rossman, Pepco, een apotheek en een slager.

De behoefte aan convenience shopping groeit nog steeds, laat de fondsbeheerder weten. Dergelijke retailprojecten passen heel goed in de recente markttendensen en beantwoorden aan de verwachtingen van klanten, vooral in kleinere steden. Arcona Property Fund introduceert het nieuwe merk als onderdeel van haar strategie voor de Poolse winkelvastgoedportefeuille die eind 2016 is aangekocht. ‘We willen namelijk beschikbaar zijn, in de buurt – wij willen ‘tuz tuz’ zijn’, volgens Mateusz Siejka, managing director Arcona Capital Poland.

Reageer op dit artikel