boek

Invloed

Geen categorie

Welke mechanismen zorgen ervoor dat u ‘ja’ zegt tegen aanbiedingen waar u eigenlijk niet op zit te wachten? Welke technieken gebruiken verkopers en anderen die iets van u gedaan willen krijgen? En hoe kunt u deze technieken zelf toepassen?

Aan de hand van boeiende theorie en herkenbare praktijkvoorbeelden laat Robert Cialdini in deze internationale bestseller zien hoe beïnvloeding werkt. De auteur ging daarvoor drie jaar ‘undercover’ bij autodealers, fondsenwervers, reclamemakers en telemarketeers. Daar ontdekte hij dat het geheim van succesvol overtuigen in zes eenvoudige principes schuilt: wederkerigheid, consistentie, sociaal bewijs, sympathie, autoriteit en schaarste.

Invloed

‘Een boek boordevol slimme inzichten om je overtuigingskracht mee te vergroten.’
Psychologie Magazine

ISBN: 9789052617152
Type: book
Aantal pagina’s: 288
Prijs: € 18,82
Jaartal: 2009
Uitgever: BIM Media
Reageer op dit artikel