The Sting huurt 3.300 m2 in Kalverpassage

The Sting huurt 3.300 m2 in Kalverpassage
The Sting

Modemerk The Sting opent een zogeheten flagshipstore in de Kalverpassage te Amsterdam.

Het gaat om winkelruimte van 3.300 m2 verdeeld over de begane grond en het souterrain. Het huurcontract met eigenaar Kroonenberg Groep zal op 1 september 2019 ingaan.

The Sting opende zijn eerste winkel in 1982 en heeft inmiddels filialen in grote en kleine steden in Nederland, België en Duitsland. De keten richt zich op mannen en vrouwen met eigen ontwerpen van labels als Bien Bleu, Anti Blue, Distrikt Nørrebro en Cotton Club. De nieuwe winkel in het centrum van Amsterdam wordt inpandig ontsloten middels roltrappen en krijgt zowel een entree aan de Kalverstraat als in de Kalverpassage. Na een korte inbouwperiode zal de winkel naar verwachting half december 2019 zijn deuren openen.

Naast de flagshipstore van The Sting is ook een filiaal van Costes in de Kalverpassage gevestigd. Er is na deze transactie in de Kalverpassage nog slechts één winkelruimte te huur van circa 75 m2 aan de entreezijde Heiligeweg. In deze winkel zit nu de pop-up store van het lichtplafond ‘Triangular Grid’ van Sigrid Calon.

Deze transactie werd tot stand gebracht door KroesePaternotte.

Johannes van Bentum

Johannes van Bentum

Hoofdredacteur Vastgoedmarkt

Voor zijn aantreden bij Vastgoedmarkt was hij hoofdredacteur van de grootste vaktitel voor ict'ers Computable. Sinds 1986 is hij werkzaam als financieel-economisch journalist voor uiteenlopende titels als Elsevier Carrière, Agrarisch dagblad, Fem Business en het opiniemaandblad voor twintigers en dertigers Pitch. Begin 2009 verscheen zijn boek 'Online of Flatline' bij uitgeverij Mediata. Als hoofdredacteur van Vastgoedmarkt schrijft hij nieuwsberichten, achtergrondartikelen en geeft zijn mening over ontwikkelingen in de vastgoedsector en becommentarieert opvallende gebeurtenissen in zijn maandelijkse hoofdredactioneel commentaar.