nieuws

Nieuwe marketingstrategie Winkelpark De Centrale

regios

KB wonen, eigenaar van Winkelpark De Centrale in Leeuwarden heeft Stable Retail Center Management aangewezen voor een vernieuwende marketingstrategie. Het uit 1991 daterende winkelpark is de afgelopen tijd flink op de schop genomen.

Nieuwe marketingstrategie Winkelpark De Centrale

Onlangs is 6.000 m2 nieuwbouw opgeleverd, terwijl 3.000 m2 is gesloopt. Momenteel beslaat De Centrale in totaal 36.000 m2. Het park herbergt 27 verschillende winkels. Er bestaan bovendien vergevorderde plannen voor een uitbreiding van nog eens 10.000 m2. Volgens een woordvoerder van KB Wonen verloopt de voorverhuur voor deze uitbreiding voorspoedig. Het bedrijf hoopt volgend jaar met de bouw te kunnen beginnen.

Over de samenwerking met Stable zegt algemeen directeur Gideon Kwint van KB Wonen: ‘Stable heeft voor De Centrale een sterk en goed onderbouwd advies uitgebracht. Zij weten waar het om draait: in de huidige markt is het van groot belang dat eigenaar en huurders met elkaar samenwerken om succesvoller te zijn.’

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels