nieuws

Marketingprijzen voor Heuvelgalerie Eindhoven

Geen categorie

CBRE Global Investors en CBRE zijn een van de winnaars van de NRW Marketingprijs. Met winkelcentrum Heuvelgalerie Eindhoven wonnen de eigenaar en beheerder in de categorie beste verbouwingscampagne.

Ook won de Eindhovense verbouwing de NRW Publieksprijs. De prijzen zijn op 13 april uitgereikt tijdens het NRW Marketingcongres onder leiding van juryvoorzitter Kitty Koelemeijer, hoogleraar Marketing & Retailing aan Nyenrode Business Universiteit. De NRW Marketingprijs wordt jaarlijks uitgereikt aan de meest innovatieve, inspirerende en effectieve marketinginspanningen voor een winkelgebied.

Een grootschalige verbouwing was nodig om het gedateerde winkelcentrum Heuvelgalerie weer op de kaart te zetten. Het kampte met een terugloop in aantal bezoekers en een negatief imago. De verbouwing is ingezet als marketingtool en de campagne Time for change had als doel om het imago te verbeteren. De jury zegt hierover: ‘De noodzakelijke verbouwing is op een zeer vernieuwende wijze als excellent uitgewerkte marketingtool ingezet met als resultaat dat het imago is verbeterd, de passanten aantallen zijn gestegen en de huurderstevredenheid is gegroeid. Dit behaalde resultaat is te danken een de uitstekende samenwerking met alle betrokkenen.’

Winnaar in de categorie events waren Van der Vorm Vastgoed en Studio Baard met de campagne Shoppen tussen de Dino’s in winkelcentrum De Hoven in Delft-Zuid. Na een rigoureuze transformatie van het winkelcentrum bleek de campagne veel jonge gezinnen te trekken. In 2015 was De Hoven drie maanden het tijdelijke habitat van 25 levensgrote dinosauriërs die door het hele winkelcentrum te bewonderen waren. 

Reageer op dit artikel