nieuws

Vier genomineerden voor NRW Marketingprijs

Geen categorie

Stadshart Amstelveen (Unibail-Rodamco), Hoog Catharijne (Corio), Winkelcentrum De Kopspijker samen met Het Theaterplein Spijkenisse (Corio) en Shoppingcenter Overvecht Utrecht (Vastned) zijn genomineerd voor de NRW Marketingprijs. Dat maakte de Nederlandse Raad van Winkelcentra gisteren bekend.

Vier genomineerden voor NRW Marketingprijs

Een vakjury koos de vier winkelcentra uit veertien inzendingen. Tijdens het 27ste NRW Jaarcongres op 10 april wordt de winnaar bekendgemaakt. De winnaar krijgt een bijzondere sculptuur en een wandplaquette voor het winkelcentrum. Bij de jurering worden er punten toegekend voor planning/strategie, kwaliteit van de uitvoering, creativiteit, prijs/kwaliteit, kosten/effectiviteit, (meetbare) resultaten, duurzaamheid en samenwerking in het marketingproces.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels