SADC lanceert magazine FACES.

SADC lanceert magazine FACES.

Tijdens de Provada presenteert Schiphol Area Development Company (SADC), de eerste editie van het magazine FACES.

In dit tijdschrift zet SADC de ‘bewoners’ van haar  business parks in het zonnetje. Het thema van dit eerste magazine is ‘war for talent’. Hoe proberen bedrijven mensen aan zich te binden, wat is belangrijk voor hen?

FACES zal twee keer per jaar zal verschijnen, het laat ondernemers en werknemers zien waarom de SADC-werklocaties goede, prettige, en concurrerende gebieden zijn, waar mensen met plezier werken en verblijven. Het doel is om met FACES te bouwen aan het community-gevoel van de werknemers.

Erik Wiegerinck werkte van 1995 tot zijn pensionering in 2022 voor de uitgeverij. Bij Vastgoedmarkt hield hij zich als senior redacteur in het bijzonder bezig met de financieel-economische berichtgeving, logistiek, financiering en vastgoedfondsen. Op dit moment is hij werkzaam als freelancer.